דורון כהן מנכ"ל ובעלים של חברת "נקודה פלוס" משנה סדרי עולם וטוען :
הגיע הזמן להתייחס אל נקודת המכירה כנקודה הקריטית ביותר בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח ולתת לנקודת המכירה עדיפות עליונה בתכנון תמהיל השיווק והפרסום.
"להביא את השכל" לבקרה על קמפין פרסום בנקודות מכירה
תמהיל המדיה של המותגים השונים נחלק לפעילות ATL ו BTL.
כאשר עולה קמפיין לטלוויזיה או לרדיו הוא נמדד בעיקר על פי הרייטינג.
אם כך כיצד ניתן לבצע בקרה על קמפיין בנקודת המכירה ? איזה סוג של בקרה ניתן לבצע ? מה הם המדדים ? מה יוצא מביצוע בקרה שכזו ? אילו נתונים ותובנות ניתן לקבל מבקרה על הקמפיין בנקודת המכירה ?
דורון כהן מנכל "נקודה פלוס" מסביר כיצד ניתן לבצע בקרה על קמפיין הפרסום בנקודת המכירה ומה חשיבותה של ביצוע בקרה שכזו.
משמעות נקודת המכירה במסגרת תמהיל הפרסום הכולל ברורה.
תמהיל המדיה הכללי מביא את המסר הפרסומי אל הקונה/הצרכן באמצעות אמצעי המדיה השונים.
בסופו של דבר ההחלטה האמיתית מתקבלת מול המדף, ברגע האמת-נקודת ההחלטה.
מה הוא התמהיל הנכון לחשיפת המסרים בנקודת המכירה?
מה המשמעות של כל אחד מאמצעי המדיה בנקודות המכירה ?