בקרת סניפים בשוטף - הדרך שלך לקבל תמונת מצב מהשטח מנקודת מבט מקצועית

עבודת היום יום והמירוץ אחרי הזמן  אינם מאפשרים לך ירידה לשטח  על מנת לראות ולבדוק מה בעצם קורה בסניפים .

העבודה השיווקית המורכבת שנעשית על מנת להביא את הקונה אל נקודת המכירה שלך....ומה הוא פוגש שם? האם התדמית שהרשת או המותג שואפים לייצר אכן נראית כך בפועל בסניפים ?

איך הסניפים נראים בשוטף ? כיצד נראות המדבקות על חלון הראווה ? כיצד נראות הגונדולות ? האם יש בסניף אמצעי נראות ישנים  ?

 

נקודה bullet.png תהיה שם בשבילך :

  • בקרת אמצעי נראות והמלצות לשינוי ו / או שדרוג
  • בקרת חלונות ראווה (מצב החלון,אופן ההדבקה,האם הגדלים שהופקו מתאימים,המלצות להמשך)
  • המרחב הפנימי בנקודת המכירה- מה עושה את העבודה כאמצעי נראות ותקשורת חזותית ? אילו אמצעי נראות נדרש לשפר ?
  • המלצות ותכנון משותף להקמת שטחי מדיה קבועים במרחב החנות ובסניפי הרשת
  • בקרת אמצעי נראות ש "פג תוקפם" וגורמים נזק לסניף מבחינת הנראות
  • בקרת "אילתורים" מקומיים של עובדי הסניף ואמצעי פרסום שיוצרים נזק תדמיתי לנראות הסניף
  • צילום+דו"ח ביקורת לצורך טיפול +ניתוח ממצאים וייעוץ מקצועי לפעילות עתידית

 

נקודה favicon_0_0.png ה"עיניים" שלך בשטח !!